About Me

My photo
puan cham.en somi bernama gg.anak lelaki bernama mikhael mukhsin.nikah dengan gg 25/5/08.melahirkan mukhsin secara c-sec 8/7/09.masih menyusukan mukhsin secara eksklusif selama 5 bulan dan insyAllah hingga 2 tahun.terasa nikmat menjadi seorang ibu.syukur alhamdulillah.

Thursday, December 17, 2009

"CUTEST Baby 2009 Contest By Mama_Aqish"

akum.aku bukak blog sebab nak masuk contest.harap-harap aku berjaya.insyAllah.


attention pada ibu dan bapa semua, hargai kenangan manis bersama si kecil anda dengan join contest ni.yuk klik!


CUTEST BABY 2009 CONTEST_by Mama Aqish
(STICKY MODE!!!!!! TILL 31 DECEMBER 2009)





dan bontrotnya di taja oleh :

dan


 thxs!!!


so dengan sepenuh dan sebulat hati, aku memilih gambo ni...enjoy!




erm...actually dlm byk2 gambo, ini yg paling menjadi peberet ayah dan ibu. mikhael mukhsin bin mohd azizi, kelahiran yang dinantikan. tepat 8.13am 8 julai 2009, aku dapat menatap buah cinta yg aku kandung selama 9 bulan. sesungguhnya amat manis bergelar seorang ibu. melihat mukhsin sudah 5 bulan membesar dengan sihat berkat susu ibu, aku bersyukur ke hadrat ilahi.alhamdulillah.



2 comments: